Ed Peelen bijzonder hoogleraar Content Marketing

30-06-2015 (07:15) - Mensen

Ed Peelen (1960) is benoemd tot bijzonder hoogleraar Content Marketing aan de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam (UvA). 
 
Peelen heeft een achtergrond in relatiemarketing, customer intelligence, customer experience en omni-channels, en nieuwe klantgerichte businessmodellen en -proposities. Als bijzonder hoogleraar gaat hij zich richten op de veranderingen in het medialandschap en de daaraan gerelateerde opkomst van content marketing. 
 
Peelen is partner en medeoprichter van ICSB Marketing en Strategie. Hij werkte tien jaar lang op Nyenrode Business Universiteit als hoogleraar en in verschillende managementfuncties uiteenlopend van directeur cluster marketing en supply chain management, voorzitter executive education tot programmadirecteur van executive programma’s en masterclasses. 
 
Ook werkte hij, onder meer als universitair hoofdocent, aan de economische faculteit en de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit Rotterdam.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.