Esther Overmars aan de slag als Director of Strategy Here
Here, opgericht in 2020 door John de Vries, Creative Director en Willemijn Reuvers, Managing Director, kondigt de aanstelling aan van Esther Overmars als Director of Strategy.
Esther heeft zich als merk- en communicatie specialist ontwikkeld bij verschillende media- en reclamebureaus en was in haar laatste rol Strategy Lead bij Springbok (voorheen Dawn).
Purpose Oriëntatie
Esther deed afgelopen jaar onderzoek naar purpose oriëntatie bij bedrijven in opdracht van SWOCC, waar ze sinds 2018 ook bestuurslid is. De publicatie ”Purpose Oriëntatie” werd in januari gepresenteerd en rekent allereerst af met de zin en onzin die er in het marketingvak rond purpose is ontstaan. Het onderzoek is bedoeld om bedrijven die het voortouw willen nemen in onze samenleving concrete handvatten te geven om meer purpose-gedreven te worden.
Strategisch en creatief
Esther Overmars: “Met een goed gevulde rugzak aan ervaring bij toonaangevende bureaus, voelde ik steeds meer het verlangen om mijn eigen pad te gaan volgen. In een meer vrije en ondernemende rol kunnen John, Willemijn en ik elkaar heel goed aanvullen om het verschil voor klanten te maken. Strategisch en creatief”
John de Vries: “Naast haar academische bijdrage in het vak heeft Esther afgelopen jaren gejureerd bij de Effies, Cannes Lions en Eurobest Awards. Haar inzicht en vermogen om vernieuwing en het beste werk te herkennen, maken haar mede een aanwinst voor Here.”
Groei en ontwikkeling
Het bureau Here, dat al drie jaar aan de weg timmert, heeft inmiddels een lijst van klanten en opdrachtgevers opgebouwd, waaronder Fisherman's Friend, Dierenbescherming, VolkerWessels, Nyenrode University, Bose Automotive en Unicef. Met werk gewaardeerd bij oa de SAN, ADCN, Esprix en Gouden Loeki. Willemijn Reuvers: “De komst van Esther is een volgende stap in de groei en ontwikkeling als bureau waar we ons onderscheiden in merkstrategie en creatie. We zijn ervan overtuigd dat haar passie en ervaring het bureau én klanten zullen verrijken.”