Somention breidt uit

27-10-2015 (22:10) - Mensen

 Social agency Somention breidt haar services uit met een online consultancy tak voor bedrijven (B2B) en een strategie tak voor merken (B2C).

Esther Vogel benoemd als Strategy Manager (B2C) en Charlotte Koeleman als Managing Consultant (B2B). Zij gaan zich richten op het adviseren van klanten en sturen de B2C en B2B teams binnen Somention aan.

'Met de stijgende participatie van bedrijven op social media, stijgt bij Somention de vraag naar advies. Bij grotere, corporate bedrijven levert Somention consultancy voor het implementeren van social media in de professionele organisatie', aldus CEO Diederik Chevalier. 'Hetzelfde geldt voor onze B2C markt, waar niet alleen een hands-on aanpak wordt gevraagd, maar ook om strategisch advies, hoe merken zich moeten profileren in een online wereld waar consumenten hele dagen ‘snacken’ van het social media aanbod.'

Somention is de afgelopen 4 jaar gegroeid naar 25 medewerkers en meer dan 70 klanten. Het bureau heeft  kantoren in Amsterdam en Rotterdam en opent binnenkort een kantoor in het zuiden van het land. Somention werkt onder meer voor Porsche, Petrol Industries, Vodafone en Marsh.