Cheil ontwikkelt muziekcampagne waarin talent het ultieme podium krijgt

Cheil ontwikkelt muziekcampagne waarin talent het ultieme podium krijgt

22-07-2022 (10:44) - Muziek

Op het eerste gezicht lijkt de muziekrelease van artiest Delany er een als alle anderen, maar wie beter kijkt ziet onbekende namen in de featuring. Het is het resultaat van de Samsung Galaxy Buds2 campagne, waarbij Delany en Samsung samen op zoek gingen naar talent.
 
Via TikTok lanceerde Delany haar nog onvolledige nieuwe single. Ze daagde vervolgens haar fans uit met de duetfuctie een eigen creatieve invulling aan de track te geven. Uit de bijna 200 inzendingen, die op het platform werden geüpload, koos Delany twee winnaars. Talenten Dirikteur en LIMITLSS zijn de gelukkigen waarmee Delany de studio indook om de track af te maken. 
 
Met de campagne biedt Samsung een kans aan jonge makers om te laten zien dat je groot kan dromen en er veel mogelijk is. Met talent, maar vooral de juiste mindset kan iedereen doorbreken.   
 
De campagne is ontwikkeld door Cheil Amsterdam in samenwerking met Delany, Top Notch en 777 Records en geproduceerd door 50MM Amsterdam


Credits

Samsung: Carli Lems, Kelly Hamming, Laura Geuze, Michelle Jochemus
Projectmanagement: Kenneth Henn, Vivian Donders, Juwan Babel
Concept: Daan Haak, Kahraman Cinar, Thijs de Boer
Account: Istvan Schiering, Michelle Ter Laak
Regie videoclip: Tristan Hageman
Regie behind the scenes: Jay Ferdinand
Muziek: Delany, Dirikteur, LIMITLSS., Vanno, Jandro (777 Records)
Productie: 50MM Amsterdam
 
De campagne is hier terug te zien.