Candid lanceert RLVNT: een Media Marketplace voor programmatic advertising

Candid lanceert RLVNT: een Media Marketplace voor programmatic advertising

05-11-2024 (11:01) - Tech

Vanuit de missie om complexiteit voor adverteerders te verwijderen, kondigt Candid platform op 2 november de lancering van RLVNT aan. RLVNT is een Media Marketplace die real time digital advertising rechtstreeks toegankelijk maakt voor zowel adverteerders als bureaus.

Florian Jonathans is benoemd tot commercial director van RLVNT. Hij komt van adtech-organisatie Ogury, waar hij sales director was en vervulde daarvoor verschillende commerciële rollen bij WeTransfer. Daarnaast is hij actief binnen de VIA Taskforce Data & Technology. In zijn nieuwe rol leidt hij het commerciële team en bouwt hij de operationele en commerciële activiteiten verder uit.

“Met RLVNT bieden we een full-service oplossing voor programmatic advertising. Wij halen de complexiteit en inefficiënties uit het proces en activeren direct de meest recente technologische innovaties en ontwikkelingen. Dit helpt onze klanten om zorgeloos en flexibel het beste resultaat uit hun campagnes te halen'', aldus Florian Jonathans.

Programmatic advertising eenvoudiger, effectiever en toegankelijker

Campagnes kunnen via de RLVNT Media Marketplace worden geïntegreerd over meerdere programmatic en non programmatic digitale mediakanalen, zoals video, display, audio en buitenreclame. Het platform biedt volledig aanpasbare dashboards met diepgaande inzichten in prestaties, heatmaps en AI-geoptimaliseerde advertentieplaatsingen. De tools en inzichten van RLVNT helpen om efficiënter en effectiever te werken, waarbij meetbare resultaten, privacy en kwaliteit gegarandeerd zijn. De Media Marketplace maakt gebruik van de expertise, uitgebreide partnernetwerk, omnichannel bereik en de schaal van het Candid platform.

Geen mediabureau

De missie van Candid is om, daar waar mogelijk, complexiteit uit marketing te halen. “RLVNT is dan ook geen mediabureau”, aldus Auke Boersma, chief commercial officer Candid: “We werken met een transparant tariefkaartmodel, zonder uurtarieven en verborgen kosten. Onze uitgebreide diensten, zoals media-inkoop, campagnebeheer, -optimalisatie en gedetailleerde rapportage via ons gebruiksvriendelijke dashboard, zijn allemaal inbegrepen in onze duidelijke prijsstructuur.”

Op dit moment is RLVNT actief voor onder andere Delta, NVM en De VakantieDiscounter. Het team van RLVNT bestaat naast Florian uit Auke Boersma (chief commercial officer), Dennis Lensen (head of product development & innovation) en Robey Mashoed (customer success manager).