Ziggo Dome en Coca-Cola verlengen samenwerking met vijf jaar
Ziggo Dome en Coca-Cola in Nederland hebben hun samenwerking opnieuw bekrachtigd met een verlenging voor vijf jaar, tot 2029. Coca-Cola, sinds de opening de officiële frisdrankpartner van de Ziggo Dome, blijft ook de komende jaren verantwoordelijk voor het volledige frisdrankassortiment in de concertlocatie.
De verlenging van het partnership betekent niet alleen een voortzetting van een jarenlange samenwerking, maar ook een kans om samen nieuwe wegen te verkennen. Het partnership staat in het teken van vernieuwing en het inspelen op de behoeften van een divers en dynamisch publiek.
"De markt is volop in verandering: doelgroepen, muziekstromen en de wensen van de consument evolueren continu, waarbij minder suiker en meer flexibiliteit steeds centraler komen te staan. In samenwerking met Coca-Cola hebben we een vooruitstrevend plan ontwikkeld, waarbij we niet alleen vanuit een leveranciersperspectief kijken, maar ook met een sterk marketingconcept dat beide partijen ten goede zal komen. Dit partnerschap tussen Ziggo Dome en Coca-Cola biedt ons de kans om samen de komende vijf jaar een impactvolle en duurzame relatie te bouwen die inspeelt op de dynamiek van de markt", aldus Birgitte de Winter, Directeur Commerciële Zaken bij Ziggo Dome.