BSUR werk met Hotel L’Europe
03-03-2010 (10:15) - Bureaus
Hotel de L’Europe, eigendom van Heineken International, is een samenwerking aangegaan met BSUR. Het hotel wordt uitgebreid met de twee belendende voormalige panden van Theodoor Gilissen Bank, terwijl het bestaande gedeelte een grootschalige renovatie ondergaat.
Twee jaar geleden ontwikkelde BSUR Consulting concepten voor het ‘nieuwe’ Hotel de L’Europe. En nu is BSUR aangesteld het volledige re-design (logo, huisstijl) te ontwikkelen en alle in het hotel aanwezige ‘beeldmerkdragers’ vorm te geven. Daarnaast is BSUR partner voor de te ontwikkelen communicatie en activatie programma’s rond de heropening eind 2010 en daarna (overigens blijft het hotel tijdens de renovatie open; restaurant Excelsior en ‘Freddy’s bar’ worden per 1 maart tijdelijk verhuisd naar het nieuwe gedeelte).
Jan Rijkenberg, CEO BSUR: ‘Wij zijn erg blij met deze prestigieuze opdracht. Hotel de L’Europe is een icoon in het hart van Amsterdam, met een grote internationale aantrekkingskracht. Na de renovatie zal het hotel een nieuwe standaard zetten in de internationale hotelwereld. Om de totale re-design te doen voor dit historische hotel is een eervolle en mooie opdracht.