DARE doet Comedy Central

03-03-2010 (10:13) - Bureaus

In opdracht van MTV Networks heeft creatief merkbureau DARE een campagne ontwikkeld voor Comedy Central ter promotie van haar nieuwe TV-serie ‘Better off Ted’. In deze serie staat het bedrijf ‘Veridian Dynamics’ centraal, dat allerlei absurde tests en experimenten uitvoert en ludieke uitvindingen doet. De absurde tests en experimenten vormen de inspiratie voor de campagne.

In de campagne doet ‘Veridian Dynamics’ een oproep voor proefpersonen om mee te doen met hun absurde experimenten. Daarbij wordt ‘Veridian Dynamics’ als geloofwaardig bedrijf gepresenteerd. Uiteindelijk linken de verschillende elementen uit de campagne door naar Comedy Central en wordt informatie over het programma ‘Better off Ted’ verstrekt.

Het doel van de campagne is het creëren van zoveel mogelijk rumoer rondom ‘Veridian Dynamics’ door middel van een spraakmakende en humoristische campagne die doorlinkt naar Comedy Central. De campagne bestaat uit:Abri’s, reclamemast uitingen, print, radio, online banners en een microsite.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch