Deens-Zweedse zuivelgigant naar FHV BBDO
01-06-2010 (09:43) - Bureaus
Arla Foods heeft de communicatiebelangen voor het merk Arla in Nederland ondergebracht bij FHV BBDO. De Deens-Zweedse zuivelcoöperatie breidt op dit moment haar activiteiten in Noord- en Midden Europa verder uit. Om deze expansie te ondersteunen heeft Arla Foods
AMV BBDO in Londen gevraagd een pan-Europese campagne te ontwikkelen voor het merk Arla. Deze themacampagne – met als centrale boodschap ‘Arla, dichter bij de natuur’- wordt in Nederland uitgerold door FHV BBDO. Naast deze TV- en printcampagne ontwikkelt het bureau samen met Proximity onder andere lokale sales- en activatiecampagnes en P.O.S.-materialen.
Deze week start een grootschalige campagne voor de nieuwe biologische zuivellijn van Arla. Op dit moment is het eerste werk reeds zichtbaar in een campagne ter ondersteuning van Arla Apetina. Naast het merk Arla voert Arla Foods onder andere de merken Friesche Vlag, Breaker en Milk & Fruit. Arla Foods nam in mei 2009 de dagverse zuivel activiteiten van Friesland Foods over.