Died Young, Stayed Pretty

19-03-2010 (09:52) - Bureaus

SMART Cinema presenteert vanaf 8 april de film Died Young, Stayed Pretty. Deze unieke documentaire toont een portret van grafische kunstenaars en ontwerpers uit de Noord-Amerikaanse underground postercultuur.

De film biedt een intieme kijk op een aantal van de giganten van deze moderne subcultuur. Buiten hun eigen kring zijn ze nauwelijks bekend. Maar onder elkaar zijn het vechtersbazen die in het openbaar het esthetische belang bediscussiëren van afbeeldingen van inktvissen en harige pornosterren uit de jaren ’70. Ze hebben hun eigen visuele taal geschapen om de westerse beschaving mee te beschrijven en ze schamen zich er niet voor om dat vol in het gezicht van de gegoede burger te smijten.
 
Special voor bureaus en mensen werkzaam in de reclame, marketing en communicatie heeft SMART Project Space een actie waarbij groepen met meer dat 15 personen korting krijgen op de bioscoopkaarten. Voor meer informatie hierover neem contact op via reservations@smartprojectspace.net.
 

Kijk hier voor de vertoningen van Died Young, Stayed Pretty.


Reacties

hij staat er niet tussen in de programmering
Joost @ 19-03-2010 19:44 uur
en inmiddels nog steeds niet...
sandor @ 25-03-2010 02:17 uur
Hij staat er inmiddels tussen.
simon @ 06-04-2010 11:03 uur

Media

Marketing

Economisch