Eerste 360 graden magazine is uit

08-03-2010 (10:02) - Bureaus

Het is Nederlands eerste 360 graden digitale magazine, waar bezoekers letterlijk middenin staan. Vrijdag lanceerde Vodafone in samenwerking met Born05 het online CLEAR Magazine, www.clearmagazine.nl. Het online magazine versterkt het bestaande printmagazine CLEAR (ontwikkeld door Boomerang) en vormt zo gezamenlijk een compleet crossmediaal mobile lifestyle platform.

Een digitaal relatiemagazine zonder traditionele cover en omkrullende hoekjes, maar met een strakke nieuwe beeld vullende interface. Vodafone en Born05 zetten bovendien een nieuwe trend als het gaat om navigatie binnen digitale magazines. Bezoekers van het online platform CLEAR magazine worden namelijk voor het eerst op geheel nieuwe wijze door een digitaal magazine gevoerd. Ook de unieke samenwerking met het printmagazine CLEAR toont aan dat Vodafone voorloper is op crossmediaal vlak.

Met de lancering van het online CLEAR magazine benadert Vodafone haar klanten op een nieuwe manier online. Het magazine richt zich vooral op mobile lifestyle en alles wat daarbij komt kijken. In CLEAR online wordt het social shoppen onder de loep genomen en krijg je een kijkje om de hoek bij nieuw Nederlands poptalent Urita. Ook showt CLEAR online je de tofste mobiele films en geeft trendsetter Nalden een exclusief kijkje in zijn leven.

 


Media

Marketing

Economisch