Fitzroy helpt Accenture

21-04-2010 (10:01) - Bureaus

Het Amsterdamse strategische en creatieve bureau Fitzroy ontwikkelt al jaren alle recruiting- en referralcampagnes voor haar opdrachtgever Accenture. Recentelijk is een nieuwe campagne gestart onder de noemer ‘Word Boardroom Performer’.

Een campagne gericht op starters die noodzakelijk zijn om de groei van Accenture door te zetten. Voor deze campagne werd een nieuwe vacature in het leven geroepen: Boardroom Performer. Als Boardroom performer presenteer je je eigen plan aan de Directie van Accenture Nederland. Een plan waar je twee maanden lang – samen met de beste Strategy Consultants – aan mag werken en waarvoor je diverse Accenture-locaties over de hele wereld moet aandoen. 

Voor deze droomstart moet je wel laten zien wat je in huis hebt. Aan het einde van de zomer worden de tien beste deelnemers uit The League of High Performers uitgenodigd een motivatie te schrijven. De twee meest veelbelovende starters worden geselecteerd als Boardroom Performer. De campagne is onderscheidend omdat deze opvallende vacature op alle social media en jobboards in Nederland is gepost met een directe link naar de actiesite www.werkenbijaccenture.nl.

Op de actiesite krijgt de starter alle informatie over het bedrijf Accenture, The League of High Performers waar ze deel van uit maken als ze worden aangenomen en natuurlijk de droomstart ‘Boardroom Performer’. Tevens kan er worden doorgelinkt naar een carrièreblog waar vijf medewerkers ofwel High Performers van Accenture hun dagelijkse verhaal doen over hun werkzaamheden. Zo willen we laten zien dat je groei centraal staat binnen de cultuur van Accenture en dat het nu nog makkelijker kan met de droomstartfunctie ‘Boardroom Performer’.


Media

Marketing

Economisch