Geen verrassingen onder AMMA-genomineerden

26-03-2010 (09:54) - Bureaus

De nominaties voor de twaalf categorieën van de AMMA 2009 zijn bekend. Opvallende kanshebbers zijn onder andere Calvé Straatvoetbal (Mindshare), Pak de Polo (Mediacom), OLA IJstijd (MTV Networks, Mindshare), Even Apeldoorn Bellen Live (DDB), Vodafone - The 360 Chase (ACHTUNG!) en de TMF Clubcam (MTV Networks). De Media-adverteerder van het Jaar wordt Heineken of Procter & Gamble. De kanshebbers op de titel Mediabureau van het Jaar zijn BrandConnection, Initiative en Mindshare. De strijd om Exploitant van het jaar gaat tussen Discovery Communications Benelux, Hillenaar Outdoor Advertising en JCDecaux.

De Carl Lipp-prijs (Mediavertegenwoordiger van het Jaar) is voor Ivar Camps (Audax), Marco Gijssen (Discovery Communications Benelux) of Marlène Wickel (Jean Mineur Mediavision). De AMMA (Annual Masters of Media Awards) uitreiking wordt dit jaar voor de negende keer door de MWG georganiseerd. Op donderdag 20 mei ontvangen de winnaars hun AMMA tijdens een feestelijke avond in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Het thema is ‘Media en Vogue. Mediacatwalk 2009’.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch