Grey en Pringles in het oranje

17-05-2010 (09:52) - Bureaus

Grey Amsterdam blijft een rol spelen in de creatieve premiere league met de eerste commercial plus tag-on in het geheel geschreven, geregisseerd en geproduceerd door het Nederlandse creatieve team. De Grey-productie behelst onder meer een tag-on  van tien seconden en haakt in op de ‘Pringles 20-seconde WK-televisiecampagne. De tag-on, ‘Hup Holland Hup!’ is puur op voetballiefhebbers gericht. De hoofdrol is weggelegd voor de paprika-Pringles die exclusief in ons land verpakt worden in een oranje koker. 

Bureau: Grey Amsterdam
Creatie: Pieter van den Heuvel
Creative Directors: Seyoan Vela, Colin Lamberton
Productie: Grey Amsterdam
Regie: Seyoan Vela, Pieter van den Heuvel
D.O.P: Olaf van Gerwen
Editor: Petra Maintz
Producer: Fatima Engelhard
Online: Glassworks
Sound: Wave
Account: Debra Al, Eva Cortenbach
Cliënt: Olivier Prakken, Dayenne van der Meer

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch