Gummo ontwikkelt pluche knuffelboom

23-03-2010 (10:05) - Bureaus

Sinds prinses Irene ooit eens knuffelde met een oude Kastanjeboom, is het een begrip in Nederland. Het knuffelen van Bomen, vaak vergezeld van een diepere spirituele betekenis. Staatsbosbeheer wil echter een hele andere kant van het ‘Boom knuffelen’ laten zien. Op een manier die kinderen al op vroege leeftijd leert dat bomen belangrijk zijn. En bovendien met liefde en respect behandeld dienen te worden. Om deze redenen ontwikkelde reclamebureau Gummo voor staatsbosbeheer de eerste pluche Knuffelboom ter wereld. 

In deze digitale tijden waarin menig kind amper weet hoe een boom er in het echt uit ziet, wil Staatsbosbeheer de boom weer actueel maken. En vanaf vroege leeftijd vertrouwd maken als een trouwe en knuffelbare vriend. Hiernaast dient de knuffelboom natuurlijk ook ter inspiratie om eens vaker het bos in te trekken en de natuur op te zoeken.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch