Haagse Studentenpas voor Ketchum Pleon

16-02-2010 (09:44) - Bureaus

Ketchum Pleon ondersteunt de Gemeente Den Haag bij de introductie van De Haagse Studentenpas. ‘De introductie van de pas vormde aanleiding om een pitch te organiseren. De keuze viel op Ketchum Pleon, vanwege hun creativiteit, hun uitgebreide ervaring met de lancering van diensten en producten en omdat het plan op korte termijn uitvoerbaar was’, aldus Madelon Awater, beleidsmedewerker Onderwijs van de Gemeente Den Haag.

Ketchum Pleon ontwikkelt alle communicatiemiddelen rondom de introductie van de studentenpas, die loopt tot en met september 2010. Het bureau ontwierp de pas en de projectstijl en schreef het communicatieplan voor de introductie. Als eerste organiseerde Ketchum Pleon in opdracht van de gemeente op 11 februari 2010 een lanceringsevenement voor studenten in het Paard van Troje te Den Haag.

De Haagse Studentenpas is een gratis pas voor studenten van de hogescholen in Den Haag. Met de pas krijgen studenten korting op sport, theater, musea en film.
 


Media

Marketing

Economisch