Hertz kiest Ketchum Pleon
14-04-2010 (00:00) - Bureaus
Ketchum Pleon verzorgt vanuit haar kantoren in Amstelveen en Brussel de PR en corporate communicatie voor Hertz Benelux. Behalve in mediarelaties biedt Ketchum Pleon ook ondersteuning op verschillende bestaande en nieuw te ontwikkelen evenementen om de leidende positie van Hertz Benelux in de markt te onderstrepen. Zowel op het gebied van offline als online communicatie.
Caroline Simmerman, marketing manager Hertz Benelux: ‘Wij hebben gekozen voor Ketchum Pleon omdat zij zich tijdens de pitch zeer goed hebben verdiept in de business case die wij hadden ingebracht. Zij kwamen daardoor met innovatieve, uitdagende en creatieve ideeën die aansluiten bij onze marktdoelstellingen. Bovendien was er meteen een klik met het team. Dat vinden wij zeer belangrijk, omdat wij een langdurige relatie willen aangaan met Ketchum Pleon om Hertz de komende jaren in de Benelux op de juiste wijze te profileren in de markt.’
Tim de Boer, CEO van Ketchum Pleon Nederland: ‘Op Europees niveau werkt Ketchum Pleon al langer voor Hertz. Ik ben zeer blij dat wij nu ook binnen de Benelux voor deze toonaangevende autoverhuurmaatschappij mogen werken. Wij kijken uit naar een samenwerking met een klant die openstaat voor vernieuwende communicatie, zowel offline als online.’