Het verlangen van de Bijenkorf en Selmore
29-03-2010 (09:46) - Bureaus
De Maffe Marathon is de verkoopactie in het voorjaar, waarbij uithoudingsvermogen centraal staat en passend wordt beloond met een Cash Bonus tot 180 Euro. De Bijenkorf staat gedurende de Maffe Marathon 14 dagen lang in het teken van ‘verlangens’ met de mooiste merken voor maffe prijzen
‘Als de Maffe Marathon eraan komt, neemt de begeerte in Nederland toe. Je wilt die mooie pump of horloge uit het boekje hebben. De Maffe Marathon staat garant voor de mooiste merken voor Maffe prijzen. Klanten kunnen zich tijdens de Maffe Marathon laten gaan’ aldus Robert Bohemen, Marketing Directeur de Bijenkorf.
De campagne Verlangens is uitgewerkt in drie fases. De eerste fase is aanjagen boekjes, de tweede fase is gericht op productaanbod en de derde fase is gericht op bijzondere kortingen gedurende de tweede week van de Maffe Marathon. ‘De online campagne voor het aanjagen van de boekjes is onlangs gestart. Vanaf 25 maart wordt de TV commercial voor de aankondiging van de Maffe Marathon uitgezonden. De eerste week van de Maffe Marathon staat in het teken van het merkenaanbod, uitgewerkt in twee TV commercials. In de tweede week starten we met bijzondere dagaanbiedingen. Deze worden via print en radio gecommuniceerd’ aldus Robert Bohemen, Marketing Directeur de Bijenkorf.
Klant: de Bijenkorf
Bureau: Selmore
Creatieve directie: Jakko Achterberg en Niels Westra
Copy Writer: Kim Triesscheijn
Art Director: Jarr Geerligs
RTV Producer: Patrick Nelemans
Account verantwoordelijk: Olivier Koning/Rina Verweij/Mira Weijs
Strategie: Otto van der Harst
Klant verantwoordelijk: Robert Bohemen/Eva Vermeulen/Bianca Koot
Online: Selmore Lynx
Productiemaatschappij: L-A-D-A
Regisseur: Bram van Alphen
Producer: Karen Bruinsma
Online en 3 D: The Ambassadors
Geluid: Audentity
Muziek: Audentity