Hillenaar en Euro RSCG go Disney

24-03-2010 (09:45) - Bureaus

Bungelend aan parachutes zweven de nieuwe Disney helden deze dagen door het Nederlandse straatbeeld. Disneyland Paris wil op deze manier het ‘Disney New Generation Festival’ onder de aandacht brengen.

Disneyland Paris maakt zich namelijk op voor een groot feest: op 2 april start een nieuw themajaar onder de noemer ‘Disney New Generation Festival’. De Disney parken staan vanaf dat moment geheel in het teken van de nieuwe generatie Disney figuren en worden later in het jaar ook nog eens uitgebreid met nieuwe attracties.

Disneyland Paris pakt hiervoor in Nederland groots uit door middel van een grootscheepse buitencampagne, aangevuld met een spectacular - op Reclamemast Leiderdorp - waarvan de technische uitvoering in handen is van Hillenaar Outdoor Advertising. De campagne is ook aanwezig op TV, radio, online en print.

Adverteerder: Disneyland Paris
Campagne: Disney New Generation Festival
Creatie: Euro RSCG
Exploitant: Hillenaar Outdoor Advertising


Media

Marketing

Economisch