Lemon Scented Tea doet TU Delft
15-02-2010 (10:13) - Bureaus
Creativiteit en wetenschap zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De optimale combinatie van beide leidt tot spannende nieuwe innovaties. TU Delft vroeg Lemon scented tea een campagne te ontwikkelen onder de noemer ‘Challenge the future’ waarbij het resultaat van de optimale combinatie getoond wordt. De voorjaarscampagne van 2010 toont een combinatie tussen de emotie van creativiteit en de logica van wetenschap om studenten uit te dagen groot en idealistisch te denken.
De uitingen zetten global warming en het fileprobleem op de voorgrond. De global warming campagne daagt scholieren en studenten uit ijsbergen opnieuw op te bouwen in plaats van ze te redden, en de toestanden op de wegen te verbeteren door een herstructurering van knelpunten met ‘smart roads’. In de voorgaande campagne werd een cradle to cradle idée getoond waar uit afgedankt huishoudelijke apparatuur een nieuw gebouw ontstond en een futuristisch maar levensecht eiland tussen Nederland en Engeland op rijsde.
Lemon scented tea ontwikkelde de geïntegreerde campagne (DM, outdoor, online) in samenwerking met prijswinnend fotograaf Jaap Vliegenthart en de nieuwste CGI Technology.
