'Magneet wordt nog effectiever'

15-02-2010 (10:04) - Bureaus

Na 15 jaar is de Magneet ‘Effectiviteit’ weer terug als inzendcategorie. De mooiste prijs voor het mooiste werk in arbeidsmarktcommunicatie blijft een vakprijs voor creativiteit. Maar als creativiteit heeft geleid tot effectiviteit is dat vanaf nu ook een Magneet waard.

Een aparte, multidisciplinaire vakjury (marktonderzoek, opdrachtgever, communicatieadvies, strategie) gaat zich buigen over de inzendingen. Voorzitter Onno Gout: “Ongetwijfeld gaat dat leiden tot hele interessante discussies over de hamvraag ‘Waarom verdient deze inzending de Effectiviteit Magneet?” In hoeverre hebben originaliteit en oorspronkelijkheid qua aanpak geleid tot een klinkend resultaat?

Zitting in de jury hebben: Rik Blokland, George van Iwaarden, Marco van Rookhuijzen, Marion de Vries, Gertjan de Waal en Geert-Jan Waasdorp. Er kan nog ingezonden worden t/m 26 februari, via de geheel vernieuwde website: www.sjp.nl.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch