Media Rookies naar Berlijn

21-05-2010 (09:55) - Bureaus

Gisteren is een team van Boomerang met een geselecteerde groep jonge talenten uit het mediavak naar Berlijn vertrokken voor de 3e editie van Media Rookies. Het vooruitstrevende mediabedrijf organiseert deze 48-uurs expeditie met als doel creativiteit en innovatie in hun branche te stimuleren.

‘Door de crisis is er minder jong talent bij de mediabureaus, zo lijkt het’. Traditioneel vraagt Boomerang de bureaudirecties hun beste nieuwe talent te nomineren voor Media Rookies. ‘Dit jaar kregen we vaak te horen dat er geen geschikte kandidaten beschikbaar waren. ‘Wel goede, ervaren mensen hoor’, zeggen ze er dan bij. Dus gaan we met een groep van tien, in plaats van de gebruikelijke vijftien’, aldus Serge Brabander van Boomerang.

Na Barcelona en Rotterdam is de bruisende metropool van Duitsland dit jaar de plaats van handeling. Per fiets en metro neemt het team hotspots en nog onbekende bezienswaardigheden onder de loep. Het programma bestaat verder uit persoonlijke ontmoetingen met interessante mensen uit de creatieve en culturele scene en staat garant voor een verrassende trip vol vernieuwing en inspirerende ervaringen.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch