Mediaxplain* doet Scheidegger
09-06-2010 (09:46) - Bureaus
Gisteren is de nieuwe campagne van opleidingsinstituut Scheidegger Opleidingen Nederland van start gegaan. Scheidegger werd onlangs overgenomen door de NCOI Opleidingsgroep. De campagne is ontwikkeld door Het Hoofdbureau en de mediastrategie, planning en inkoop is in handen van Mediaxplain*. Marcel van Huis, strateeg bij Mediaxplain*, over de campagne: ‘Na een periode van stilte rondom het merk Scheidegger is, door de overname door NCOI, de tijd rijp om het merk opnieuw te laden. We kiezen daarbij voor zeer gerichte TV- en radiostrategie waarbij de doelgroep op relevante momenten continue bereikt wordt.’
Scheidegger werd vooral bekend door de typecursussen. Inmiddels biedt het bedrijf in heel Nederland bijna honderd laagdrempelige beroepsopleidingen en cursussen aan. ‘Particulier beroepsonderwijs speelt een steeds belangrijkere rol om mensen te kwalificeren voor de arbeidsmarkt en werkenden voortdurend bij te scholen’, stelt Robert van Zanten, algemeen directeur van NCOI Opleidingsgroep.