MOSES brengt de ‘Dosigner’

24-03-2010 (09:53) - Bureaus

Na een succesvolle samenwerking tussen MOSES. en Dosign Engineering in 2009 is deze samenwerking in 2010 voortgezet. Dit keer is MOSES. aangesteld om in de lijn van het bestaande thema ‘I am a Dosigner’ een concept te ontwikkelen voor een nieuwe campagne rond dit thema. De campagne is uitgevoerd in een uitzonderlijke stijl van adverteren: een documentaireachtig 'report' van twee minuten in reclamezendtijd, waarin een echte 'Dosigner' de hoofdrol speelt.

Jeroen Wooning, Hoofd Public Relations van Dosign Engineering: ‘We wilden de werkelijkheid laten zien, omdat deze al mooi genoeg is. Dus geen acteurs maar echte mensen, een echte 'Dosigner'. Laten zien wat het inhoudt om Dosigner te zijn en waar je dan mee te maken krijgt. Matthijs Hartog heeft zijn verhaal verteld in de A&P Yard in Newcastle en MOSES heeft dit fantastisch vastgelegd. Een gedreven team onder leiding van creative director Johan den Heijer die precies maakt wat wij voor ogen hadden. Ondanks het bijna onmogelijke tijdspad zijn we zeer blij met het resultaat.’

Het report wordt vanaf vrijdag 26 maart rond 17:20 uitgezonden op Discovery Channel.
 


Media

Marketing

Economisch