Nuon eerste adverteerder in Out of Office

16-06-2010 (09:37) - Bureaus

Voor de campagne ‘Nuon Huisbeveiliging’ gebruiken Nuon en Isobar een nieuwe manier van adverteren. Namelijk via de Out of Office e-mailboodschap van vakantievierend Nederland. Daarmee is Nuon de eerste adverteerder die gebruik maakt van dit nieuwe ‘kanaal’.

Wie in zijn Out of Office de tekst “Heerlijk ontspannen op vakantie dankzij een goed beveiligd huis?”opneemt, maakt kans om zijn vakantiebudget terug te winnen. Ontvangers van de Out of Office linken vanuit de boodschap op hun beurt naar de actiewebsite www.outofofficeweken.nl. Daar is productinformatie te vinden en kan men zelf ook deelnemen aan de actie.

Nuon en Isobar hebben gekozen voor deze innovatieve inzet door het enorme bereik van Out of Office boodschappen en de directe link tussen boodschap en product. Daarbij is de actie sympathiek en komt de boodschap niet van Nuon, maar van de Out of Office afzender. Naast Out of Office wordt ook display ingezet. De campagne Nuon Huisbeveiliging loopt van 14 juni t/m 31 augustus.
 


Media

Marketing

Economisch