Oranje vangst voor Staatsloterij

21-04-2010 (09:54) - Bureaus

Om de hoofdprijs van de Koninginnedagtrekking, 10.000 euro per maand voor de rest van je leven, te communiceren onder een zo groot mogelijk publiek, zet de Nederlandse Staatsloterij een multimediale campagne in. De spectacular op reclamemast Schiphol van Hillenaar is onderdeel hiervan.

De mast Schiphol staat langs de A4 bij Haarlemmermeer en springt eruit door de opvallende vis (toevallig ook het beeldmerk van de Nederlandse Staatsloterij). Hillenaar heeft de vis speciaal voor deze gelegenheid oranje gemaakt en gekroond. De kroon van de Staatsloterij zal ook dit jaar weer als premium aanwezig zijn op Koninginnedag. Naast de inzet van meer reclamemasten en outdoor, kiest de Nederlandse Staatsloterij voor radio, tv, print, instore en online.

Adverteerder: De Nederlandse Staatsloterij
Creatie: Doom&Dickson
Mediabureau: Zenith Optimedia
Technische uitvoering: Hillenaar Outdoor Advertising


Media

Marketing

Economisch