Red Bull negeert reclamebureau

22-02-2010 (10:01) - Bureaus

Iedereen kent de getekende reclamefilmpjes van Red Bull, waar elk verhaaltje een happy end krijgt met behulp van de bekende vleugels. De campagne loopt inmiddels al 23 jaar in 160 landen. Voor allernieuwste  toevoegingen aan de langlopende radio- en TV reeks, klopt Red Bull nu eens niet aan bij haar reclamebureau; heel Nederland mag meedenken!

Vanaf maandag 1 Maart kan iedereen die zich creatief voelt een script inzenden via www.redbullbepaalhetverhaal.nl. Ingezonden scenario’s moeten passen binnen het format waarmee het merk al jaren furore maakt; de bekende geanimeerde hoofdfiguur, die zich steeds uit een lastige situatie redt met behulp van Red Bull. En dat in 15 seconden.

Van de leukste inzendingen wordt een heuse radio- of TV spot gemaakt, die weken lang voorbij zal komen op radio of TV.  Als je wint, word je bovendien betrokken bij de productie van ‘jouw spot’. Een unieke ervaring, waarvan je haast wel vleugels móét krijgen!
 
Wie niet kan wachten, kan al eerder zijn verhaal kwijt via www.boomerangcreate.nl. Het creatieve netwerk van Boomerang, bekend van de gratis kaarten, bijt het spits af. De community, die bestaat uit  aanstormend creatief talent, is gewend creatief na te denken. Boomerang Create heeft de contest daarom opgenomen in haar brede aanbod van creatieve opdrachten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch