Shakira en SEAT digitaal

17-03-2010 (09:48) - Bureaus

Als onderdeel van hun hernieuwde samenwerking hebben SEAT en popster Shakira recent een digitaal geanimeerde TV-commercial gelanceerd. De commercial met Shakira in de hoofdrol werd afgelopen december opgenomen in Madrid, is nabewerkt in Londen en ‘loopt’ momenteel op TV. Deze technologisch vooruitstrevende commercial is opnieuw een resultaat van SEAT’s sponsoring van de Europese Tour van Shakira. 

De commercial toont een reis door ‘SEAT en Shakira’s wondere wereld’, een wonderbaarlijke en magische wereld waar de goede dingen in het leven stralen door de koplampen van de auto's. De SEAT Ibiza en Leon ‘Good Stuff’ en uiteraard Shakira spelen de hoofdrol in de commercial, die zich afspeelt in een digitaal geanimeerde wereld, opgedeeld in verschillende thematische subwerelden (lucht, hemel, water en de diepzee) vol magie, kleur, verbeelding en fantastische figuranten.

 De muziek die gebruikt is voor de commercial is het nummer ‘Good Stuff’ van Shakira’s nieuwste album ‘She Wolf’. ‘Good Stuff’ is het thema van de commercial en wordt ook gebruikt als ‘pay-off’ in de campagne voortkomend uit de samenwerking tussen SEAT en Shakira.

SEAT Marketing Communicatie en het internationale reclamebureau Atletico tekenden voor het concept en de uitvoering van de commercial. De nabewerking werd uitgevoerd door het gerenommeerde, in Londen gevestigde productiebedrijf Superfad. Een proces dat in totaal maar liefst twee maanden duurde. De filmcrew bewonderde Shakira voor het enthousiasme waarmee ze elk detail van het productieproces wilde leren kennen en waarin ze ook een bijzonder actieve rol speelde. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch