SJP Magneten (25ste): 25 nominaties

26-03-2010 (09:56) - Bureaus

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft 25 inzendingen voor de Magneet 2009 genomineerd. Dan zijn er minder dan het voorgaande jaar, wat niet zo heel vreemd is als je kijkt naar de arbeidsmarkt. Nieuw is dit jaar de categorie Effectiviteit, hier werden drie nominaties toegekend: TNT Post (TMPW), Ministerie van Defensie (de PersoneelZaak) en UMC Utrecht (Steam).

Inzendingen voor de categorie ‘Geïntegreerde campagnes’ lijken verhuisd te zijn naar deze categorie (van 22 naar 9). ‘Toeval bestaat niet’, claimt voorzitter Onno Gout. ‘Het 25e Magneetjaar levert ook 25 nominaties op! Ik ben blij verrast met het niveau van de inzendingen en ook zeer zeker met het aantal inzendingen en de nominaties in de nieuwe categorie Effectiviteit.’

Hier wordt eerst gekeken naar effectiviteit en vervolgens naar creativiteit. Op beide aspecten moet er goed gescoord worden. De categorieën ‘advertenties los’ en ‘advertentiecampagnes’ leverde samen slechts twee nominaties op, uit 30 inzendingen. Op 15 april wordt het werk geëxposeerd tijdens de SJP Expo Borrel in Amsterdam bij de Persgroep Banen. De uitreiking van de Magneten vindt plaats op 19 mei in De Philharmonie in Haarlem.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch