Twee zilveren Leeuwen voor NL

23-06-2010 (10:24) - Bureaus

Y&R Not Just Film en UbachsWisbrun/JWT hebben gisteravond tijdens het reclamefestival in Cannes een zilveren Leeuw in de categorie Outdoor gewonnen. Het bureau Indie won een bronzen Leeuw in de radio-categorie. Nederland heeft tot nu acht Leeuwen binnengesleept. Y&R Not Just Film won met de campagne ‘Man/vrouw/neus’ voor Interbest Outdoor. Het totaal aantal prijzen voor Nederland komt hiermee op 8. UbachsWibrun/JWT won zijn tweede zilveren Leeuw wederom voor de ‘Mini kerstbox’. De campagne voor Dance4Life met de uitingen Don Diablo/Golden Silvers/Bellx1 van Indie won een bronzen Leeuw. In die categorie vielen overigens geen Grand Prix, maar wel voor het eerst dit jaar 2 Grand Prix in Outdoor. eentje voor Anomaly New York voor Diesel en eentje voor het Argentijnse Del Campo/Nazca Saatchi & Saatchi voor de Andes Teletransporter voor het biermerk Andes. In de categorie Media geen Hollandsche winst. De Grand Prix in deze categorie ging naar Leo Burnett Sidney voor Canon Eos Photochains.
 


Media

Marketing

Economisch