Usual Suspects activeert metropool A’dam

16-02-2010 (09:48) - Bureaus

Wat Nederlanders nog zien als de stad Amsterdam met omgeving wordt zal voor buitenlandse toeristen gepositioneerd gaan worden als de ‘Metropool Amsterdam’. Het gebied bestaat uit een aantal plekken zoals Zandvoort, Lelystad, het Haarlemmermeer en de Beemster. De Metropool Amsterdam kan met het strand, een uitgestrekte polder met boerderijen en recreatieplassen aan uiteenlopende toeristische behoeften voldoen.

Usual Suspects gaat de belangrijkste 17 toeristische belevingen nieuwe internationale namen geven en maken een unieke, op belevingen gebaseerde visuele kaart die alle buitenlandse toeristen in één keer laat zien wat er in de metropool te beleven is. Het project werd geïnitieerd door Stadsregio Amsterdam en Amsterdam Toerisme & Congres Bureau.
 
‘Usual Suspects speelde direct in op de verbeelding en hielp ons op een eigenwijze, frisse manier naar het gebied rondom Amsterdam te kijken’, zegt Pauline de Hek-Jonquière, Marketing Manager Amsterdam Toerisme & Congres Bureau.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch