Usual Suspects-Toyota krijgt brain, balls & heart

01-04-2010 (09:49) - Bureaus

De Argentijnse kunstenares Cynthia Iurinic heeft een ontwerp gemaakt voor de Toyota IQ van Usual Suspects. Het ontwerp beeldt het brand mantra van het Amsterdamse bureau uit: Brains, Balls & Heart. Cynthia heeft het door de Stone Twins ontworpen tapelogo verwerkt op het dak (brains), de deuren naast de inzittenden (heart) en de motor (balls).

De auto figureerde in de commercial van Toyota waarin testrijdster Vicki twee echte Gooische meisjes de stuipen op het lijf joeg tijdens een ritje door de P.C. Hooftstraat. Usual Suspects was verantwoordelijk voor de activatiecampagne van deze superkleine stadsauto van Toyota. ‘Wij proberen zoveel mogelijk de producten van onze klanten te gebruiken. Toen we een nieuwe auto wilden kopen was de keus dus snel gemaakt’, zegt Martijn van Santen van Usual Suspects.

Cynthia Iurinic werkt al enige tijd vanuit Berlijn en is te boeken via Cradle of Design.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch