VEA geeft festivalpasjes Cannes weg

19-05-2010 (10:04) - Bureaus

In het kader van ‘Geef Cannes een serieuze kans!’ hebben VEA en VCP 18 mei de winnaars bekend gemaakt van de Festival weekpassen voor de Cannes Lions.  Uiteindelijk zijn de aanvragen van de teams N=5/Hazazah, BVH/Comrad/Czar en Thabasco/Caviar gehonoreerd. In totaal ontvangen 10 personen een toegangskaart voor een week lang Cannes Lions Festival.              

De weekkaarten zijn beschikbaar gesteld door VEA en VCP voor teams bestaande uit creatieven werkend bij bureaus en commercial productie maatschappijen.  De actie is opgezet met als doel  de serieuze kanten van Cannes in de spotlights te zetten. Vaak wordt het Cannes Lions Festival afgeschilderd als het jaarlijkse uitje met veel strand, rosé en netwerkactiviteiten. Daarbij verdwijnen de activiteiten in het Palais vaak compleet naar de achtergrond. Dit ten onrechte!

Immers, het beste creatieve werk van over de hele wereld vindt jaarlijks zijn weg naar Cannes. Maar niet alleen is al dat werk daar te zien, ook is er een week lang een dagelijks programma van seminars en workshops met toppers uit het vak. Dat inspireert en stimuleert de creativiteit. 

De winnaars krijgen de opdracht mee om vanuit het Palais in woord en beeld verslag te doen van wat  ze daar meemaken, ervaren, zien en horen. Ze gaan als ‘reporters’ zelfs proberen  trends te signaleren en daarbij aan te geven wat daarvan de impact is op het eigen werk, maar ook wat het voor de industrie als geheel mogelijk betekent. 

De winnende teams bestaan uit de navolgende personen:


TEAM N=5 / HAZAZAH

Billy Pols (Regisseur) - Hazazah

Mariken van Himbergen (Copy) - N=5 

TEAM BVH / COMRAD / CZAR

Ap Mollinga (Art) - BVH

Sander van Muijen (Copy)- BVH

Miron Bilski (Regisseur)  - Comrad

Melissa Nieveld (Producer) - Czar 

THABASCO / CAVIAR

Elwin Bes (Regisseur) - Caviar

Bram van Alphen (regisseur) - Caviar

Bas Beukers (Cliënt Service Director) - Thabasco

Hein Scholma (Creative Director)- Thabasco


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch