Verlinde in KPN-campagne

20-04-2010 (09:43) - Bureaus

Gisteren is KPN een nieuwe communicatiecampagne rondom Interactieve TV van KPN gestart, waarin het thema Live TV pauzeren centraal staat. Deze Generatie KPN campagne (TBWA\NEBOKO) gaat over een herkenbare Nederlandse situatie: een man ligt op de bank RTL Boulevard te kijken, maar zijn hond is het hier niet helemaal mee eens. De trouwe viervoeter doet er dan ook alles aan om zijn baasje van de bank te krijgen, omdat de hond graag uitgelaten wil worden. Gelukkig kan de man live televisie pauzeren, waarbij Albert Verlinde in beeld verschijnt.
 
KPN signaleert dat vaste tv-momenten steeds vaker vervallen bij klanten die gewend zijn aan Interactieve TV. De kijker anno nu kiest graag zelf op welk moment hij programma’s en films (terug)kijkt. Interactieve TV maakt Live TV Pauzeren en tot honderd uur programma’s opnemen en bewaren op de harde schijf van de digitale tv-ontvanger mogelijk. Om nog meer Nederlanders te voorzien van Interactieve TV heeft KPN geïnvesteerd in de uitbreiding van het bestaande netwerk naar VDSL. Dit betekent dat de internetsnelheden voor klanten verhoogd zijn en daarmee ook het dekkingsgebied van Interactieve TV is vergroot. Ruim 8 op de 10 Nederlandse huishoudens kunnen nu Interactieve TV van KPN thuis ontvangen.
 


Media

Marketing

Economisch