Wat topt en wat flopt in 2010?
05-02-2010 (09:47) - Bureaus
Gaat mobiel dan eindelijk doorbreken in 2010? Is bannering bijna dood? Ruilen we TV massaal in voor social media? Op 18 februari wordt alles duidelijk. Dan organiseert de VEA Evolve vakgroep voor de vijfde achtereenvolgende keer Top of Flop. ‘Adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus bepalen in deze sessie aan welke reclamemiddelen en –ontwikkelingen we in 2010 meer tijd en geld gaan besteden en aan welke ontwikkelingen juist minder. En omdat we zelf de toekomst van ons vak bepalen krijgt iedereen een stem. Neem dus even twee minuutjes de tijd en vul het onderzoek in. Kunnen we meteen zien hoe reclamemakend Nederland Meer met Minder denkt te bereiken in 2010. '
Kom op 18 februari naar Panama en discussieer tussen 16.00 en 18.00 uur mee met Igor Milder (Managing Director Lost Boys), Linda Boks (CEO Zenith Optimedia) en Willem van der Schoot (Managing Director LEMZ). Zoals gebruikelijk zorgt Ronnie Overgoor ervoor dat we de nuance laten varen en echt keuzes gaan maken voor 2010. Bestel nu kaarten voor Top of Flop 2010 bij de Evolve Kassa.
