Y&R Not Just Film aan Danone
04-03-2010 (00:00) - Bureaus
Danone wil consumenten erop attenderen dat de prijzen van haar producten over het algemeen lager zijn dan gedacht en daarmee de perceptie van de prijs-kwaliteitverhouding verbeteren. Het reclamebureau Y&R Not Just Film is gevraagd om een campagne te creëren die dat duidelijk moet maken.
Het verhaal? A-merken doen het niet zo vaak, communiceren over hun prijs. Danone doet het nu wel. Als je namelijk goed naar de prijzen kijkt blijken deze lager dan je zou verwachten, verrassend laag dus eigenlijk! Door middel van een tweetal commercials met verrassend lage stemmen wordt duidelijk gemaakt dat Danoontje en Danio naast heel lekker ook nog eens gezond geprijsd zijn.
Bureau: Y&R Not Just Film
Klant: Eric Bouter, Erik Brentjens, Maurice Willemsen, Marleen Heemskerk
Productiemaatschappij: Pinkrabbit
Regie: Allard v/d Werff
Productie: Mireille Lampe
Postproductie: Condor
Geluid: Soundcircus Kees Kroot