Zweed Mattsson naar JAMJAM

22-02-2010 (10:07) - Bureaus

JAMJAM marketing bestaat drie jaar en breidt uit om de klanten nog beter te kunnen ondersteunen. De Zweed Carl Mattsson komt JAMJAM als art director versterken op het creatieve vlak. Mattsson heeft hiervoor in Londen als creatief gewerkt voor interactive agency Abel & Baker (nu Lost Boy) en daarna als designer en art director bij Nederlands kledingmerk gsus.  

Als tweede komt Sanne Bokma afkomstig van Ideas for Brands en Cream pr aan boord als creative account manager om de portfolio van JAMJAM verder uit te bouwen en nieuwe klanten en projecten op te pakken.
 
JAMJAM is een creatieve marketingafdeling; een compact reclame- en marketing bureau in één. Vanuit verschillende disciplines levert JAMJAM strategisch advies, crossmediale campagnes en vormgeving. Van concept tot uitvoering. JAMJAM werkt voor klanten variërend van modemerk Björn Borg en retailketen Men at Work tot duurzaam koffiemerk Redbeans.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch