Facelift Plus Magazine, Hollands Glorie meldt zich

15-08-2012 (08:17) - Media

Vanaf 23 augustus oogt Plus Magazine helemaal anders. De cover kreeg een grondige facelift, en na drie jaar wordt afgestapt van de formule met de bekende Nederlander. Voor de restyling werd een beroep gedaan op Studio Room uit Naarden. Zij hebben gezorgd voor de uitstraling, helemaal in overeenstemming met het publiek waarvoor Plus is bedoeld: de actieve 50-plusser die volop in het leven staat. 
 
Binnenin het blad staan alle vertrouwde rubrieken, met ook hier een aantal visuele verbeteringen die de informatieve waarde van Plus Magazine nog sterker uit de verf doen komen. Ook het oude vertrouwde logo heeft plaats moeten ruimen voor een eigentijdser, in het oog springende versie.
 
Net voor de facelift van Plus Magazine ziet een nieuwe concurrent het licht: Hollands Glorie. Dit magazine voor senioren ligt 15 augustus in de kiosk. In het eerste nummer onder meer een interview van Anita Witzier met Irene Moors, een kijkje bij schrijver Arthur Japin thuis en een reportage over Zutphen. Eerste reactie van de ReclameWeek-redactie: Hollands Glorie is netjes, maar nier niet spannend.

Hollands Glorie kost 5,95 in de winkel en wordt uitgegeven door Credits Media (onder meer Italië Magazine, Leven in Frankrijk en Joie de Vivre). 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch