Heemskerk CCO FHM
06-07-2012 (08:38) - Media
Op 1 augustus aanstaande treedt Jan Heemskerk als Chief Creative Officer in dienst bij Free Media Group, de uitgever van FHM. In deze functie zal Heemskerk zich bezig houden met de creatieve en commerciële integratie van alle activiteiten van FHM, print, online, social media en het ontwikkelen van nieuwe creative services richting advertentiemarkt.
Heemskerk was al eerder hoofdredacteur van FHM en mannenmodeglossy MAN, en is de afgelopen acht jaar werkzaam geweest als hoofdredacteur van Playboy.
Heemskerk: ‘FHM is een merk dat zich de laatste maanden sterk ontwikkelt in een lastige markt. Ik ben ervan overtuigd dat we – ik, Sander Kersten (hoofdredacteur) en Peter de Visser (uitgever) - de markt nog beter en breder kunnen bedienen, met name op het gebied van conceptueel denken. Er is een groeiende vraag naar customized solutions voor merken die zich op een relevante manier willen onderscheiden. Onze kennis van de doelgroep en de kracht van het merk FHM zijn een sterke basis om dergelijke oplossingen te helpen bedenken en faciliteren.’