HUB Uitgevers en IGN Entertainment lanceren IGN Benelux
23-07-2012 (08:21) - Media
HUB Uitgevers en IGN Entertainment maken bekend dat ze een samenwerking zijn aangegaan om IGN Benelux te lanceren. IGN Benelux heeft een brede doelgroep van gameliefhebbers en vormt daarmee een aanvulling op de core-doelgroepen van Power Unlimited en [N]Gamer, de andere gamesmedia die wordt uitgegeven door HUB Uitgevers. Met de drie merken heeft HUB Uitgevers -zowel online, in print als crossmediaal - het grootste gamesportfolio van de Benelux.
IGN.com is ’s werelds grootste online games- en entertainmentmedium en de website trekt maandelijks meer dan 23 miljoen unieke bezoekers. Vanuit de Benelux bezoeken elke maand 650.000 unieke bezoekers de website. Om deze bezoekers beter te kunnen bedienen en groei te kunnen garanderen, is IGN de samenwerking aangegaan met HUB Uitgevers, dat een gelokaliseerde versie van de website zal creëren. Eerder werden al gelijke overeenkomsten gesloten in Duitsland, Oostenrijk en Zweden. Deze initiatieven zorgden voor een significante groei in het lokale verkeer.