Magazines.nl in de Mediamixer

11-07-2012 (08:36) - Media

Magazines.nl lanceert ‘de Mediamixer’. Dat is een tool die doelgroepen koppelt aan mediagebruik, waardoor inzichtelijk wordt gemaakt met welk mediumtype de beoogde doelgroep het best bereikt kan worden.
 
Voor de Mediamixer is data uit het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM Print- en Doelgroep Monitor) gebruikt. Dit onderzoek bevat naast de bereikscijfers voor print tevens een schat aan andere informatie, ook over andere mediumtypen. Doel van de Mediamixer is om het gebruik van deze gegevens voor mediastrategen en –planners op een uitnodigende en innovatieve manier toegankelijk te maken.
 
Voor de Mediamixer worden frequente gebruikers van 6 verschillende mediumtypen (tijdschriften, televisie, radio, internet, dagbladen, buitenreclame) gekoppeld aan 9 verschillende branches (automotive, beauty, electronics, fashion, finance, food, home deco, home entertainment, travel).
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch