MWG klaar voor Prinsjesdag
11-09-2012 (08:21) - Media
Traditiegetrouw opent de MWG voor haar leden en relaties een nieuw mediaseizoen op Prinsjesdag met de Algemene Mediabeschouwingen op 18 september aanstaande in de Stopera te Amsterdam. In de Raadszaal zal een nieuw mediakabinet aantreden, dat zijn visie op de ontwikkelingen en hoogtepunten voor komend jaar zal presenteren. Niet zonder een aantal vragen van voorzitter Rens de Jong (BNR).
De Ministers van het mediakabinet 2012-2013:
René Jaspers (McDonald’s) - Minister van Adverteerders
Ex-reclameman serveert tegenwoordig Happy Meal van co-creation en nuancemarketing.
Hank van Dijk (OMD) - Minister van Bureaus
Maakte de overstap van reclame- naar mediabureau. Bureau-ambassadeur bij uitstek.
Frank Eijken (FD Mediagroep) - Minister van Exploitanten
Met zijn rijke media-ervaring - IP/RTL, SBS, RTL later adviseur Zoom.in, nu cross mediaal bij FD – mogen we rekenen op een gefundeerde toekomstvisie van deze fractie.
Joris Merks (Google) - Minister van Onderzoek & Informatie
Ras-researcher en auteur van Schizofrene Marketing over het integreren van clicks & bricks.
Namens de MWG neemt voorzitter Ruud de Langen de rol van kabinetsformateur op zich; hij zal het officiële startsein van de Algemene Mediabeschouwingen geven. Meepraten over de Algemene Mediabeschouwingen met @MWGconnecting via #MWG of in de MWG LinkedIn Group.