NRC Media richt kennisnetwerk op voor adverteerders

13-07-2012 (08:22) - Media

Om antwoord te kunnen geven op de veelgehoorde vragen van adverteerders, over optimaal bereik van hun doelgroepen, is NRC Media een nieuw kennisnetwerk gestart. Zes gespecialiseerde ondernemingen maken deel uit van dit netwerk: Red Banana, Bandbreed, DPI, MarketingMonday, QUADIA Web TV en Searchresult. Hun kennis en ervaring komt daardoor direct beschikbaar voor klanten van NRC Media.
 
Het Roosendaalse bureau Red Banana van Henk de Hooge, eigenaar en oprichter van marketingblog DutchCowboys, heeft zich gespecialiseerd in online strategie, webcare, zoekmachine- en contentmarketing. Kennis van online concepten wordt ingebracht door Bandbreed uit Utrecht, terwijl het Scheveningse DPI in het netwerk optreedt als expert in online en offline visuele 3D communicatie.
 

MarketingMonday ondersteunt organisaties bij het ontwikkelen, vernieuwen en/of implementeren van succesvolle commerciële strategieën, waarin nieuwe media de hoofdrol spelen. QUADIA Web TV is gespecialiseerd in online video en verzorgt doelgroepgerichte videocontent en de bijbehorende interactieve technologie. En Searchresult ten slotte, richt zich op het verhogen van online rendement.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch