SPOT-pitch voor media-ondernemers

16-08-2012 (08:33) - Media

Het evenement SPOT on TV, op 13 september in de Zuiveringshal West in Amsterdam, biedt vernieuwende media-ondernemers de kans om hun bedrijf of idee aan de mediabranche te presenteren tijdens een vijf minuten durende pitch-presentatie.
 
Uitgangspunt van deze presentatie is de ontwikkeling dat TV en online door innovaties als Connected TV, second screens steeds meer samen komen. Vier bedrijven die op een vernieuwende dan wel succesvolle manier TV en online samenbrengen vertellen in een korte pitch hun verhaal. Dick Rempt van Talents Media, Tim Murck van Spektor Storytelling en Linda Kramer van IDTV, producent van Wie is de mol?, zijn al door SPOT uitgenodigd om te komen spreken. 
 

De vierde deelnemer wordt gekozen door de bezoekers van het evenement. Ondernemers die het ideale concept in handen hebben en op een vernieuwende manier met televisie bezig zijn, worden uitgenodigd  hun motivatie in te sturen. Kijk voor meer informatie over de pitch en de mogelijkheid tot inzenden op http://www.spotontv.nl/spot-on-tv-pitch


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch