Wie wint de Customer Data Award 2012?

30-05-2012 (08:23) - Media

Welke organisatie heeft het afgelopen jaar geëxcelleerd in de toepassing van datamanagement binnen de bedrijfsprocessen? Wie maakt het verschil in het managen van klantgegevens op operationeel en strategisch niveau? Vanaf vandaag heeft de branche de mogelijkheid om zich in te schrijven voor de Customer Data Award 2012. 
 
Donderdag 8 november 2012 zal de winnaar van de Customer Data Award 2012 (voorheen Data Quality Award) bekend worden gemaakt op het congres: ‘Data en Dialoog in de praktijk’.
 

De Customer Data Award 2012 is een prestigieuze prijs voor organisaties die zich focussen op het optimaliseren van de dialoog met hun klanten (consumenten en bedrijven). Hierbij kan worden gedacht aan successen die zijn behaald door de collectie, analyse en segmentatie van klantgegevens tot en met  het succesvol integreren van gegevens in social media. De Customer Data Award legt de nadruk op het managen van klantgegevens in de breedst zin van het woord. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch