Brandnew versterkt met strategie en design talenten
03-10-2016 (21:36) - Mensen
De afgelopen periode heeft Brandnew twee nieuwe talenten op het gebied van brand strategy en design aangetrokken. In augustus startte Tim Jager als Strategy Director en per 1 oktober is Imre de Jongh als senior designer aan boord gekomen.
De uitbreiding van beide teams is een logisch vervolg op de herpositionering die Brandnew de afgelopen tijd doorvoerde als bureau voor brand design.
Robert Kuiper, directeur/eigenaar: 'Het merk staat aan de basis van alles wat er daarna in design volgt. Of dit nu een visuele identiteit, een productverpakking of een winkelomgeving is. Brandnew helpt merken verder door te spiegelen en door samen met de mensen achter de merken vooruit te kijken. Wij dagen merken uit om te excelleren in wie ze zijn en niet vanuit een competitieve invalshoek richting te kiezen. Dat vraagt aan onze kant om een team dat er elke dag naar streeft om het beste uit zichzelf te halen op het gebied van strategie, design en realisatie. We zijn dan ook erg blij met de komst van Tim en Imre.'
De Jongh werkte als designer zowel aan de merkenkant als ook aan de bureaukant. Hij startte zijn loopbaan bij G-star en werkte vervolgens als designer voor dBOD en VBAT.
Jager werkte eerder bij naming & strategy bureau Globrands waar hij als senior brand consultant vele nationale en internationale merken begeleidde. Ook was hij verantwoordelijk voor new business in Azië en het Midden-Oosten.