Bruno Wuyts start als creative director

04-09-2008 (14:02) - Mensen

Bruno Wuyts is onlangs gestart bij Brandhome als creative director. De 39-jarige Wuyts heeft een kleine 15 jaar ervaring in de reclamewereld in diverse creatieve functies. Bij Brandhome heeft hij de ambitie om verder te werken aan de creatieve groei van het bedrijf. 
 
Bruno Wuyts: ‘De strategische aanpak die in het denken en het werk van Brandhome terugkomt is verademend. Brandhome wil meer dan alleen een goed idee presenteren. Het moet een goed idee zijn in een passende strategie. Daarnaast is Brandhome een bedrijf met duidelijke ambities. Het is een mooi bedrijf om voor te werken.’
 
Nicoline Spruijt, CEO van Brandhome: ‘We zijn blij met de komst van Bruno Wuyts in ons team. Het is een gedreven creatief met de drang om met zijn team resultaten te boeken.  Zo draagt hij bij aan onze missie om de merken van onze klanten sneller te laten groeien dan de markt.’
 
Brandhome is een bureau dat werkt volgens een unieke en effectieve methodiek om merken te bouwen, de Brandhome method®. Het bureau stelt zich onder andere tot doel om kennis over merken constant te vergroten. Brandhome is gevestigd in Antwerpen.