Dagmar Ypenberg Marketing Manager Club Med

21-10-2008 (10:16) - Mensen

Club Med heeft Dagmar Ypenberg (35) per 1 september als Marketing Manager aangesteld. Zij vervangt Marja van der Stelt die 15 jaar werkzaam is geweest bij Club Med. Ypenberg geeft leiding aan het 4 koppige Marketing Team en is afkomstig van Belvilla Vakantiewoningen, waar ze Marketing en Sales Manager Belvilla Nederland, Polen en Engeland was.

Carrièreswitch van media naar toerisme
Ypenberg studeerde Communicatie aan de Hogeschool van Utrecht met als afstudeerrichting Event Management. Daarnaast is Ypenberg in het bezit van een NIMA-A en een NGPR-A diploma en heeft zij in de afgelopen jaren veel reiservaring opgedaan. In 1991 maakte ze een carrièreswitch van een mediabureau naar toerisme. Ypenberg begon als Marketing Manager bij Terra Travel waaronder ook Baobab en Summum reizen vallen. Ypenberg heeft grootse plannen bij Club Med: ‘Ik geloof in de kracht van samenwerken- èn bouwen aan een gezamenlijke doelstelling. Onderdeel van mijn strategie is dan ook dat we ernaar streven een aantal langdurige samenwerkingen aan te gaan met relevante en passende merken in de vorm van bijvoorbeeld joint promotions en eventueel joint advertising. 'Mijn ervaring op het gebied van online marketing, waar Club Med zich intenser op gaat focussen, zal hier zeker een grote rol in spelen’ We gaan jullie verrassen! ’