Damen Hoofd Media & Marketing CJP
19-01-2009 (10:36) - Mensen
Vanaf vandaag start Suzan Damen als Hoofd Media en Marketing en plaatsvervangend directeur bij CJP. In haar nieuwe functie zal Suzan Damen zich richten op de PR, marketing en communicatie van CJP en de recent geïntroduceerde Cultuurkaart. Daarnaast wordt zij eindverantwoordelijk voor de magazines die CJP uitgeeft, waaronder CJP Magazine.
Damen (1970) werkte de afgelopen tien jaar als Hoofd Communicatie bij BNN. Binnen die functie was zij vanaf de start verantwoordelijk voor alle PR en marketingcommunicatie van de omroep, waaronder de spraakmakende 'Oh Nee'‚- introductiecampagne in 1998 en de BNN-ledenwerfcampagnes 'We zitten in de shit, dus word lid'‚ en 'Koop Dit, Word Lid'. Voor Suzan Damen bij BNN begon, werkte zij drie jaar als Persmanager bij muziekzender TMF.
Directeur van CJP, Walter Groenen, is blij met de komst van Suzan Damen: 'Suzan heeft veel ervaring op het gebied van jongerencommunicatie. Daarmee kan ze direct een bijdrage leveren aan de communicatie naar onze CJP pashouders.'
Suzan Damen voegt daar zelf aan toe: 'CJP en de Cultuurkaart zijn sterke merken, met een uniek bereik van bijna een miljoen gebruikers onder jonge mensen. En, met een prachtige doelstelling: gratis of met korting ontdekken wat je leuk vindt op cultureel gebied. Ik heb er ontzettend veel zin in deze twee merken verder uit te bouwen en de belangrijkste boodschap - 'Wat kun je ermee?' - opvallend onder de aandacht te brengen.'