Dubbele versterking voor het PR Bureau

08-09-2016 (09:46) - Mensen

Anouk Ballering (23) en Aris Thijssen (29) treden per direct in dienst als adviseur bij Het PR Bureau. Anouk gaat onder andere werken op de accounts van Absolut Vodka en W Amsterdam. Aris gaat aan de slag voor onder meer Stokke en foodora.

 
Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau, is verheugd met de nieuwe aanwinsten: ‘Met de komst van Anouk en Aris is ons team twee toptalenten rijker. Met hun kennis en achtergrond op het gebied van online content en digital marketing zijn zij van grote toegevoegde waarde voor onze Bureau van de Toekomst-strategie.’
 
Voor Ballering is Het PR Bureau haar eerste werkgever. Ze studeerde Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en liep in het verleden onder andere stage bij het online content bureau Brandfighters. Thijssen komt over van het Marketing & Innovatie bureau Greenhouse Innovation, waar hij verantwoordelijk was voor de lancering en het management van het digitale shopping platform Selly Shopping.